یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

سارا خانم

نزدیکای ظهر امروز بود که مامان رسید ، دوتایی رفتیم توی اتاق من و منم کتری و قوری بردم توی اتاق گذاشتم روی بخاری و من هی چایی ریختم و با پشمک خوردیم و حرف زدیم ، که بعد دیدیم حدودا ساعت 5 بعداظهر و ما هنوز ناهار نخوردیم ، اینجوری وقتا ما اصطلاحی داریم که از سارا خانم توهمی دعوت میکنیم برای انجام یه سری کارها ، مثلا جمع کردن سفره ، دادن یه لیوان اب و در اصل کارهایی که خودمون حوصله انجامشون رو نداریم ،

امروز هم که ناهار نخورده بودیم مامان یهو خیلی جدی سارا خانم رو دعوا کرد که چرا ناهار رو نیاوردهده  و ما گشنمونه !

گوشی مامان رو زیر و رو میکردم ،خدا خیر بده مصبب این اختراعات رو ، ما از هیچ خبری عقب نمیمونیم ، مثلا خواهره رفته خونه جدیده عمه عکس گرفته و ام ام اس کرده واسه مامان ، یا اون یکی خواهره یه جا توی پختن غذا گیر کرده و عکس گرفته و ام ام اس کرده ، یا دخترعموهه تازه حامله شده، که و عکس سونوش رو فرستاده ،

بین عکس ها ، عکس خواهر زاده رو دیدم ،که دیدم خواهرش ارایشش کرده و عکسشو برای مامان فرستاده بود ، انصافا هم شقایش خوب دختری از پسرمون درست کرده بود ! لب ها قلوه ای ، چشم ها سیاه ، ابروها بالا ،

علی از بچگی از کارها و حرکات دخترونه به شدت بدش میومد مثلا اگه کار اشتباهی میکرد و و لوس میشد و ما بهش میگفتیم سارا خانم گریه نکن حسابی ناراحت میشد و دیگه اون کار رو انجام نمیداد و میگفت من مردم !

این عکس رو که دیدم بهش اسمس دادم چطوری سارا خانم(8 سالشه ، بعله بچه ها هم از تکنلوژی عقب نموندن )

دیدم با دیکته ضعیفش اسمس داده "اشقم من سارا خانم نیستم من خودمو اینجوروی کرده ام که بفهمید اگر دوختر بودم خوش گل میشدم "


حالا سارا خانم تعریف های زیادی توی خونه ما داره و  بنده خدا هر لحظه مشغول یه کاریه



نظرات 5 + ارسال نظر
saeed سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 21:36 http://3537bm.blogsky.com

سلام وبلاگ خوبی داری بدک نیست اگه خواستی لینکت میکنم وتو وبلگم قرار میدم من تورو به وبلاگم دعوت مکنم

تعارف میکنی؟

برادر شغال سه‌شنبه 15 بهمن 1392 ساعت 22:37

سارا سارا سارا یدونه اناری باقیش یادم نیس

منم بلد نیسم

elanor چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 00:51 http://www.missnooon.blogfa.com

حالا چرا سارا؟؟؟!
:دی

منشا اسم رو نمیدونم از کجا بوده

باران پاییزی چهارشنبه 16 بهمن 1392 ساعت 09:34 http://baranpaiezi.blogsky.com

بچه رو دچار بحران هویت کردید رفت بخدا.

بله قبول دارم برای همین باید گوش زد بشه که پسر نباید ارایش کنه دیگه بایدمتوجه بشه که کارش دخترونس

الهه پنج‌شنبه 17 بهمن 1392 ساعت 14:43 http://tahtagharii.blogfa.com

خخخخخخخخخخخخخ

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.