یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

کمی هم غٌرقُر !

دوروزه به شدت بهم ریختم ، بی حوصله ؛ کلافه ، هر کی چهرم رو میبینه متوجه میشه که یچیزیم هست  ،دیشب حتی اون تخت پایینی که زیاد حرف نمیزنه دوبار پرسید که خوبی ،منم گفتم که اره ! گفت یجورریی نگار خوب نیستی !  میدونین وقتی که فکر میکنم من دارم برای چیزهایی حسرت میخورم ، یا ناراحت میشم ازنبودشون ،یا درست نبودنشون ،در صورتی که این چیزها برای بقیه میتونه معمولی ترین چیزهای یه زندگی باشه و جزئی ترین حتی !

یک سری از این  دردا برای من یک دنیاس اما اگه به کسی بگم که گفتم، میخنده و یکی از ابروهاشو بالا میده و لبشو کج میکنه و میگه خل شدی دختر ، خوشی زده زید دلت ! شاید  اگه یه چند وجب اونطرف تر از این نقشه  گربه شکل !به دنیا میومدم کلی وضعیتم فرق میکرد، من ادمی نیستم که زندگی رو حالت یه خط ممتد و بدون همواری دوست داشته باشم ، موافق صد در صد هیجان توی زندگیم ، اما ادمایی رو میشناسم که 80 درصد زندگیشون سالم ، راحت ، و مطابق میلشون بوده و خدا هم عمر مفیدی بهشون داده و زندگی کردن و از این بازی لذت بردن و رفتن ، ما هرچی میریم جلوتر هی عدد این درصده کمتر میشه میترسم کم کم به صفر برسه !

نظرات 7 + ارسال نظر
Mahsa چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 20:25 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

اگه شانس ِ ماس که به زیر ِ صفر هم میرسه!

بخدا !

جودی آبوت با موهای مشکی چهارشنبه 15 آبان 1392 ساعت 23:24 http://judi-Abbott.blogsky.com

خدا نکنه شادیت کم شه

ایشالا که نمیکنه ...

بانوچه پنج‌شنبه 16 آبان 1392 ساعت 11:20

مرسی از کمکت عزیزم ... ولی آی پی خواننده های خاموش هم برام مهمه :(

خب از وبگذر استفاده کن همینی که من دارم

ﺑﺸﺮا جمعه 17 آبان 1392 ساعت 07:06 http://biparvaa.blogsky.com

ﻫﻤﻴﺷﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﻃﻮﺭﻩ ..ﻳﻚ ﺳﺮﻱ ﻣﺸﻜﻼﺕ ﻫﺴﺘﻦ ﻛﻪ ﺑﺮاﻱ ﺁﺩﻡ ﺧﻴﻠﻲ ﺑﺰﺭﮒ ﺟﻠﻮﻩ ﻣﻴﻜﻨﻦ ﻭﻟﻲ ﺑﺭاﻱ ﺩﻳﮕﺮﻱ ﺑﻪ ﻛﻮﭼﻴﻜﻴﻪ ﻳﻚ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﺳﺖ...
اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ ﺷﻮﺭ و ﻫﻴﺠﺎﻥ و ﻧﺸﺎﻁ ﺟﺎﻱ اﻳﻦ ﺭﺧﻮﺕ و ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﻳﺨﺘﮕﻲ ﺭﻭ ﺑﮕﻴﺮه... ﺗﻪ ﺗﻐﺎﺭﻱ ﺟﻮﻭﻭﻭﻭﻥ....
اﺻﻠﻦ ﺑﺒﻴﻨﻢ ﻣﮕﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺗﻮﻭﻱ ﺷﻬﺮ ﺯاﻳﻨﺪﻩ ﺭﻭﺩ ﻏﻤﮕﻴﻦ و ﺑﻪ ﻫﻢ ﺭﻳﺨﺘﻪ ﺷﺪ???!!!

این شهر شهر دلتنگی و غصست !
توی این سه سال به این نتیجه رسیدم که نباید توی این شهر تنها باشی وگرنه هرلحظش سخت میگذره

یاسمین جمعه 17 آبان 1392 ساعت 12:59 http://donyayeyasamin.blogsky.com/

_______________________$$$
________$$$$$$_________$$$$$__$$$$$$
_______$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$
_______$______________$$$$$$$_______$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____________$$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$____________________$$$$$$$$$$
______$_______________________$$$$$$$
______$_________________________$$___$
______$______________________________$
__$$$$$$____________________________$$$$$$
_______$_____$$$_____________$$$______$
____$ $$$_____$_______________$_____$$$$$
_______$____________$$$_____________$
________$$_________________________$
______$$__$_______________________$_$ $
_____$$____$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$____$$
__________$______$____$$$$$$$$$
__________$_______$__$$$$$$$$$$$
__________$________$_$$?$$$?$$$
________$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$
_______$$_____$$____$$$$$$$$$$______ $
______$$_______$$___$__$»?«$$________$
______$_________$$$$$__$$$$$__________$
______$_________$_____$$$$$$__________$
_______$________$____$$$__$$$________$$
سلام من آپم منتظر نگاه زیباتون هستم

7660 جمعه 17 آبان 1392 ساعت 19:20

مثل این روزهای منی. کی میشه روزهای خوب ما هم برسه؟!

هیچ وقت

ناصر یکشنبه 19 آبان 1392 ساعت 11:35 http://tahvie-matbo.blogfa.com/

وقتی به صفر برسه دیگه آدم هر کاری که بخوا می کنه چرا که چیزی برای از دست دادن نداره! از ما میشنفی برسوندش به صفر بعد از نو شروع کن برسوندش به صد! خب در ظاهر کار بیخودی می نمایه اما در واقع این متود برای عده ای جواب گویه و از سری روش های نوین ابداعی صفر تا صد بهش. خب میبینی که من بیشتر از این نمیتونم راهنمایی کنم می تونم اما همش عین همینه. در پناه خدا باشی :دییییییی

میترسم اون موقع توان نداشته باشم که دوباره برسونمش به صد !

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.