یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

من عاشق حال و هوای این روزهام ، شلوغی وخیابونا ، راه بندون پیاده روها،ترافیک های طولانی ،صدای بلند اهنگ های پاساژها ، سرو صدای مردم و  خنده ها ، صف های شلوغ جلوی بستنی فروشی ها ، اصلا همین شروع خوردن بستنی های قیفی که یکیشیو دیروز خودم وسط چهار باغ نشستم و خوردم،من عاشق شلوغی و هممهمه هستم، عاشق شور و هیجان وقتی انگار اهنگ روی دور تند و مردم انگار دارن میدون.

دیروز سه ساعت تمام پیاده روی کردم و حالم خوبه خوب بود پر بودم از انرژی و حس خوب ...

من عاشق شلوغیم وقتی همه جا خلوته و مغازه ها بستن خیابونا تک و توک ماشین رد میشه دلم میگیره حالم بد میشه . شاید دیوونم حتی شلوغی مترو و بخر بخرای توش رو خیلی دوست دارم ! و حتی اینجا عاشق اتوبوسای شلوغم کیف میکنم مردم سر صبح همه میرن دنبال کار و زندگی ، کیف میکنم عصر همه دارن با یه حس خوب از سرکار یا دانشگاه یا هرجایی برمیگردن ، من و الان ول کنن صبح تا شب میچرخم توی خیابونای اینجا .

نظرات 2 + ارسال نظر
/...//..//// دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 14:22

چ خوب :]

الهه دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 20:00 http://tahtagharii.blogfa.com

منم همینطور
الان 3 روزه بدون هدف خرید کردن.چیزی الکی از صبح تا عصر میرم بیرون چرخ میزنم تو شلوغی کیف میکنم
خیییلی حس خووبیه
پر از زندگی

وای عالیه الهه از تک تک ساعت ها لذت ببر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.