یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یکی از فواید روزانه نویسی میدونین الان برای من چی بوده؟ میخوام کلاس فردا صبحم رو نرم که بیشتر به کارهام برسم چون فردا ظهر حرکت میکنیم ، بعد نشستم دو دوتا چارتا میکنم ببینم چندتا غیبت کردم . میبینم یادم نمیاد که قبل عید اصلا خونه رفتم یا نه ، مریض شدم یا نه ، بعد الان اومدم دارم دونه دونه پستهام رو میخونم ببینم رفتم دانشگاه یا نه !! وضعتیم خیلی خراب شده دیگه !

همین ، فردا با قطار میریم  . دوست دارم که به خیلی خوش بگذره و این سفر رو خیلی احتیاج دارم ...خداحافظ رفقا...

نظرات 2 + ارسال نظر
مهsآ چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 ساعت 13:27

به سلامت بری و برگردی عزیزم :*

تشکرات عزیز

ابان جمعه 19 اردیبهشت 1393 ساعت 10:04 http://abanam.blogfa.com/

سلام
دیر رسیدم ..رفته ای ..خوش به حالت ...
کاشکی به دلت بیافته و دعام کنی ...

سلام . به یاد همه دوستان نویسنده ام بودم ....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.