یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

دانشجویان نمونه

طبق اخرین شمارشی که داشتم ، به ازای خوندن یک سطر از جزوه عزیزم (!) سه تا خمیازه میکشم ، و یکبار موبایلم رو چک میکنم ، و یه نگاه تو اینه میکنم ( رو به روی اینه نشستم ) ، و به ازای هر یک ساعت حدودا نیم ساعت میخوابم و این هم اثرات داروهای انفولانزایی و خواب اواره ، 

و الان هم دارم به هم اتاقی ها مشاوره میدم ،

3نفرشون یه درسشون رو افتادن ، رشتشون معماریه و  من سر در نمیارم که سازه چی هست و نیست، اینا که میگن سخته ، خلاصه که الان یکیشون داره تمرین گریه میکنه که بره بگه مامانم مریض بوده و پقی بزنه زیر گریه و بگه 8تشو بکنه 10 ،الان یک ساعتی هست داره گریه میکنه به صورت تزینی و جعبه دستمال کاغذی من رو تموم کرده ،

اون یکی هم قراره بره بگه که شوهر داره (!) و اگه شوهرش بفهمه درسش رو پاس نشده دیگه نمیزاره بیاد شهر غزیب درس بخونه ، اون یکی هم هرچی مانتوی پاره و کفش پاره داره پوشیده میخواد بره بگه وضع مالیشون خوب نیس و نمیتونه دوباره درس رو بگیره

والان یک ساعته که منو الکی نشوندن پشت میز و من شدم استاد و اینا دونه دونه میان حرفاشونو به من میگن و من تایید کنم که خوب بازی میکنن یا نه ...

خوابگاه هم عالمی داره برای خودش ..بین این همه استرس و بی حوصلگی های اخر ترمی شیطنت یادمون نمیره....

من برم خودم درس بخونم وگرنه باید بشینم یه فیلمیم واسه خودم بسازم !




نظرات 13 + ارسال نظر
ناصر دوشنبه 23 دی 1392 ساعت 21:41

چهارمی چیکار می خواد بکنه؟ :دیییی

چهارمی منظورت که خوده من نیسم؟!
هنوز وقت دارم تا 10 صبح زیاد مونده

ناصر سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 00:20

نه گفتی چار نفرشون سازه افتادنو میگم :دییی

آره امشب بیدار باش بخون فردا صبح تقلبارو بنویس :دیییی

اشتبا کردم سه تان . بیا ببین یکیشون جواب گرفته پسسر حدس بزن کدوم
من اهلش نیسم

ناصر سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 00:30

اونی که گفت شوهرش دیگه نمیذاره درس بخونه؟

اره همشون پاس شدن

نگار سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 00:36 http://saze-khamush72.blogfa.com

من به ازای هر کلمه ای که درس میخونم، ده بار خودمو تو آئینه نگاه میکنم

من جا اینا بودم هرچقدرم تمرین میکردم باز جلو استاد خندم میگرفت

منم بودم خندم میگرفتم اما پاس شدن همشون

اونی که گفته شوهر داره جواب گرفته عایا :

دقیقاااااااااااااااا

باران پاییزی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 09:12 http://baranpaiezi.blogsky.com

یعنی قراره مملکت به دست این دانشجویان محترم اباد بشه؟؟؟؟؟ پس برای همینه بابک زنجانی تبحر خاصی تو اختلاس داره دیگه والا

حالا همین دانشجوها که نه شبیه اینا

مهsآ سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 13:53 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

معماریا همه جا باعث افتخارن :ایکس :دی

اونکه بعله نونشونم همیشه تو روغه

آیبک سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 14:10

هیچکی نمی گه رشته ی من آسونه. کلا این حرف ها رو باور نکن واسه شاگرد تنبل آسون باشه یا سخت فرقی نداره.
بیا خودم فیلم نامه ات رو بنویسم

چشممم:پوزخند
پس شما خانوم مهندسی ابیک جان

الف. لام. ی سه‌شنبه 24 دی 1392 ساعت 20:42 http://inspiration90.blogfa.com

اتاقتون چند نفره است؟

واقعاااااها .. شیطنت های خوابگاه تمومی نداره..

دیشب منم خوابگاه بودم، بعد بچه ها داشتن از مشخصاتِ همسر آینده ی استادمون می گفتن، بعد هر چی میگفتن به من نزدیک تر میشد!!! هیچی دیگه.. قراره من باهاش ازدواج کنم، بعد ترم بعد براشون نمره بگیرم!!! :|

4 نفره....بخدا مامانم بعضی وقتا میگه فلان کارو کردی یا تلوزیون اینو دیدی منم میگم بخدا وقت نمیشه اینقدر دورهمیم
خوبه که

بانوچه پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 00:19

حالا فیلما نتیجه داد؟

اره عزیز پاس شدن

خانوم مارپل پنج‌شنبه 26 دی 1392 ساعت 04:48

الهی چه فیلمایی بازی کردن ایناا
دقیقا موقع درس خوندن مث منی یا شایدم من مث توعم!
یه خط میخونم هزار تا فکر و کار و ادا اصول میاد تو ذهنم!
ینی دیوانه میشم اخرشم باید جزوه رو دوباره بخونم

خودت چطوری بهتری؟
امتحانت خوب بود؟

اره بهتر شدم خداروشکر عزیزم . توچطوری؟درسا خوبن؟
امتحانم هم عالی بود

از این خاطراتتون سریال بسازید

باید یه کارگردان پیدا بشه

نگار جمعه 27 دی 1392 ساعت 00:52 http://saze-khamush72.blogfa.com/

اِ پاس شدن؟!
مبارکشون باشه
تونستن جلو استاده نقش بازی کنن؟

اره پاس شدن .

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.