یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

قراره از خوش شانسی زیاد اسممو بزارم شمسی

یه  نمونه داداش دارم ،صبح دلش نیومد که که من تنها برم ساعت 8 اومد باهم کلاشینکف (!) برداشتیم رفتیم شهر و بهم بریزیم وتقی رسیدیم در خوابگاه  اومدیم که اسلحه بکشیم  که چرا برای من نیست !شانس با من یار بود و یکی همون لحظه کنسل کرد و منم جیرینگی پولشو دادم و ثبت نام کردم و دوتایی برگشتیم.

اتاق ِ رو به خیابون ِ محبوب خودم حتما رفتم یکشنبه و اتاقم رو چیدم حتما از پنجرش براتون عکس میزارم

چشام برق میزد وقتی وارد شهر شدیم کلمو ار پنجره کرده بودم بیرون و با دقت همه جارو از اول نگاه میکردم ...توی کل راه داشتم برای داداشی خاطرات این چندسال گذشته و رو تعریف میکردم . خندید و گفت یه چند سال دیگه هم مثل الان که داریم بر میگردیم داری خاطرات الانو تعریف میکنی پس خوب ظبتشون کن ....

یه نمونه خدا هم دارم من امروز فهمیدم اون سیمش وصله وصله منم که هی قطع و وصلی میکنم خط رو خط میندازم باهاش

+بچه ها ممنون. خدا مرسی . 

++بچه ها ،وقتی که میزارید و اینجا رو میخونید برام ارزمشنده و حتی چشمهاتون، اما من به این روزانه نویسنی احتیاج دارم . برای مرورش برای اینده...

نظرات 6 + ارسال نظر
7660 پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 21:51

این روزها که وصلی اگه یادت بود منو یادت نره:) خوش باشی

حتما به یادتم مگه میشه یادم بره اتفاقن اینجور موقع ها سرو بالا میگیریم میگم خدا خطتتو با بقیم وصل کن

Mahsa پنج‌شنبه 4 مهر 1392 ساعت 23:33 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

++ راحت باش بااااااااااااااا اصن روزانه چند دست بنویس .

خیلی خوشحال شدم واست جدی میگم
من که فک کنم وقتی خدا داشت شانس تقسیم میکرد تو صف ِ دیگه ای بودم :دی ولی خیلی خوبه که تو داریش :*

++ع باشه ...
قربونت برم نه ولی واقعا اغراق میکنم ادم خوش شانسی هستم از بچگی حتی اما نمیدونم چرا توی بان و اینا چیزی برنده نمیشم

/...//..//// جمعه 5 مهر 1392 ساعت 11:43

خوشحالم واست :)

خیلی هم :)

ممنون پریسای خوبم :)

آیبک جمعه 5 مهر 1392 ساعت 14:19 http://ghalamaybak.blogfa.com

آخ خوابگاه... پنجره... پاییز...
دلم تنگ شده
قلبم فشرده شد
حتما عکس بگذار

حتما عکس میزارم ...
همه از این پاییز خوابگاه لعنتی خاطره دارند انگار .

الی سا جمعه 5 مهر 1392 ساعت 16:01 http://www.negahemannegaheto.blogsky.com

منم ته تغاریم

خوشبختم :)

عسَل جمعه 5 مهر 1392 ساعت 19:29 http://zh0-0lide.blogfa.com

نه باو خاطره هات خیلی خوبن ُ به دل می شینن اصاً چشم ِ آدَمَم درد نمیکنه :*

ممنونم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.