یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

حس خوب

از دیشب تاحالا یک اهنگ قدیمی که مرا میبرد به هفت هشت سال پیش را پیدا کرده ام ، همه جا هندزفری به گوش و روی ریپیت گوشش میدهم ، موقع خواب ، قبل از خواب ، بعد از خواب ، غذا خوردن و کلا یک سیمی به خودم وصل کرده ام ، و میروم فضا. بعد این را بهتان بگویم که خنده دار است ، بچه ها جویا شدند که چرا اینقدر این اهنگ بی ریتم مسخره که خواننده اش هم صدا ندارد را گوش میکنم .میدانید جوابم چه بود ؟ گفتم دقیق یادمم نمی اید یک چیز مبهم سیاه و سفید می آید جلوی چشم که حالم خوب میشوم ..انگار که گوشم به این اهنگ اشناست،

بعد  در حالی که داشتم هندزفری رو توی گوشم تنطیم میکردم  به هم اتاقی گفتم من ده دقیقه میرم توی حال خودم بعد من رو بیار بیرون که به کارام برسم !

بله ما واسه حال خودمون هم تایم تعیین میکنیم .

پ.ن: اهنگ مربوطه این است.

نظرات 4 + ارسال نظر
.+. جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 18:18

سال نو شما هم مبارک باشه خانم هنرمند

هنوز اهنگ دانلود نشده...اما از اسم اهنگ حدس میزنم

این باشه که من هم خودم خیلی دوسش دارم

اولش اینطوریه ؟

فدای چشمات اگه چشام بارونیه...

سلام سال نو شما هم مبارک باشه .
بله همینه .....

.+. جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 18:22

خودش بود
پیش نمایشش رو گوش دادم...
دانلودش نکردم...چون قبلا داشتمش...

بعد هم اهنگ به این قشنگی کجاش ریتم و صدا نداره دوستاتون میگند ؟!

سلیقه دوستان با این اهنگا جور در نمی اید.البته اهنگ هم انصافا همش تکرار چند جملس اما خب حسه خوبه دیگه !

ناصر جمعه 22 فروردین 1393 ساعت 20:46 http://tahvie-matbo.blogfa.com/

چقدر آهنگش برام آشناس. فک کنم قدیما گوش میدادمش ولی هیچ خطره ای ازش برام برجای نمونده. من بیشترین خاطراتو با آهنگای هایده دارم

فسیل شدی ناصر

.+. شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 10:43

پیشنهاد میشه :

http://www.ahangestan.in/8611_%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%AF%D9%85%D9%87%D8%B1-%D8%B9%D9%82%DB%8C%D9%84%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D9%84-%D8%AF%DB%8C%D9%88%D9%88.html/

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.