یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

روزی که جزو ارزوهام توی دفترم نوشتمش فکر نمیکردم اینقدر نزدیک باشه

با دوستت بروی و با کلی ذوق دوربینی که مدتهاست ارزویش را داشتی بخری ...وقتی که فروشنده در جعبه اش را که باز میکند . تو چشم های دوستت نگاه کنی و بخندی .

اولین عکس دوربینم هم از دوستت بگیری .

پستی که خبر خوش را داده بودم همین بود . دوربین دار شدم .

میدانم که بی کلاسی تمام است که عکس دوربینم را بگذارم اما این حق را به من بدهید که اولین عکس را دوست داشته باشم و هربار با دیدنش قربان صدقه دوربینم بروم . اصلا من بی کلاس .

راستش امروز که با خودم نبرده بودمش دلم برایش تنگ شده بود . فردا من و دوربینم قرار است کلی باهم زندگی را در قاب خوبی ببینیم .... 


نظرات 13 + ارسال نظر
رامگا دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 23:55 http://bueno.blogfa.com

خب منم دلم از این دوربینا میخواد...لامصب خیلی باکلاسه :دی
مبارکا باشه :)

با همین بیام خوبه ؟
مرسی عزیزم

ش دوشنبه 11 آذر 1392 ساعت 23:56

چرخش برات بچرخه ایشالا واسه دوستات بیشتر ایشالا

مرسی عزیزم

رامگا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 00:47

با همین بیا :دی عکس خوشگلم ازم بگیر میخوام پز بدم :دی

باشع

7660 سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 01:51 http://7660.blogfa.com/

مبارکت باشه عزیزم:)

قابل شما رو نداره استاد ایشالا بیام یروز ازتون عکس بگیرم

بانوچه سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 08:42

وااااااااااااااااای دختر دست راستت شدیداً رو سرم :دی
منم میخوااااااااااام
مبارکت باشه عزیزم

ایکون کشیدن دست راست بر روی سر

قربانت بانوچه مهربان

باران پاییزی سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 09:39 http://baranpaiezi.blogsky.com

چه صحنه های خوبی توش ثبت بشه ته تغاری. کار بسیار خوبی کردی دختر که این دوربین رو خریدی. میدونی خیلی از صحنه ها هست که به دل آد می شینه اما دوباره دیدینشون عجیب روح آدم رو تازه میکنه
خوش باشی با این دوست جدیدت

اره باید سعی کنم بهیچ لحظه ای از لنز این دوربین جا نمونه ...
ممنونم عزیزم

ﺑﺸﺮا سه‌شنبه 12 آذر 1392 ساعت 09:50 http://biparvaa.blogsky.com

ﻋﺰﻳﺰﺯﺯﺯﻡ...ﻣﺒﺎﺭﻙ ﺑﺎﺷﻪ...اﺯ اﻭﻥ ﺩﻭﺭﺑﻴﻦ ﺧﻮﺑﺎﺱ...ﻗﺸﻨﮓ ﻣﺸﺨﺼﻪ
اﻧﺸﺎاﻟﻠﻪ اﺯ ﺗﻚ ﺗﻚ ﻟﺤﻆﺎﺕ ﺷﺎﺩﺕ ﻋﻜﺴﺎﻱ ﺧﻮﺷﮕﻞ ﺑﮕﻴﺮﻱ و ﻣﺎ ﺭﻭ ﻫﻢ ﺑﻲ ﻧﺼﻴﺐ ﻧﺬاﺭﻱ...

قربانت عزیزم مرسی
چشم حتما بشرای خوبم

مرجان چهارشنبه 13 آذر 1392 ساعت 22:10 http://baronbano.blogfa.com

اصلا بی کلاسی نیست
اینجا مال توست و تو هر چیزی که دوست داری مجاز هستی بذاری

بله عزیزم مرسی مرجان جان

بانوچه پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 07:39

چه خوبه که آدم مطمئن باشه وقتی اشک داره و دلش گرفته بالاخره یه شونه ی امن پیدا میشه حتی اگه رفتار خوبی با اون نداشته

همیشه هم اینطوری نیست
این ادم خودش وقتی ناراحتی حتی نمیپرسه چته ....اما خوبه که کسی باشه

اردی بهشتی پنج‌شنبه 14 آذر 1392 ساعت 10:22 http://tanhaeeeii.blogfa.com

وااااااااااااای
خووووووووووش به حالت
منم میخواااااااااااااام!

مبارکت باشه عزییییییییییییزم
ایشالا به خوشی ازش استفاده کنی
کلی عکس های هنری ازش بگیری توی روزهای خوش زندگیت

ممنونم اردیبهشتی عزیزم .
ایشالا توهم میخری توام خیلی به عکاسی علاقه داری اخه

مممممنم میخوام.
ولى پولم به زورش نمیرسه!!

ایشالا میرسه

هدی یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 02:02

آقا کامنتای من نمیرسه :|

ع چرا واقعا؟

امین سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 00:31 http://over.blogsky.com

اول بگم که قبلا وبتون اومده بودم و ازتون در مورد اسمتون هم پرسیده بودم و گفتم یعنی چی و شما واسم توضیح دادید
بعدش اینکه من دوربین شناس خوبی هستم هاااااا سر کار خانم
ولی هم بادی و هم لنز دوربین تون موندم چیه
دوس دارید سبک نیکون کار کنید
می بینم که مهجز هم هستید لنز خوب ... 3 پایه و اینا
ای کاش عکسهایی که میگیرید سایز بزرگ و واقعی بود
ولی خب اینکه دوربین حرفه ای دارید و علاقه خیلی زیاد به عکاسی دارید عالیه
امیدوارم عکسای خیلی خوبی باهاش بگیرید
نگفتید قیمت دوربین تون چنده

مجهز بودن دلیل بر این نیست که من عکاس خوبی هستم . اینها همش لزومات یه عکاس و البته رشته من هست .
ممنونم انشااله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.