یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

مرسی معین

احساس خوبیه ، حالم بهتره ، این چند روز به شدت مریض بودم ، اول ابان با سرمارخوردگی واسه من شروع شد ، اما من عاشق این ماهم ، هوای این ماه عین دزد میمونه ، یهو حال ادمو می دزده ، یه جوریه خنکیش ..ابری بودنش همشو دوست دارم ....فصل محبوبه من ...لباسای گرم و محبوبه من ...

جناب معین هم امشب با اهنگاش خوب منو درگیر کارم کرده و اجازه فکر کردن به چیزای دیگرو بهم نمیده ، کارای فردا رو به خوبی انجام دادم ، پروژه ها رو همینطور ...طبق برنامه ریزیم الان دیگه کارم تمومه و باید برم دوش بگیرم و بعدشم خواب ...

البته امیدوارم ساعت 5 صبح با صدای"دوست دارم علی دلم برات تنگ شده !!!" هم اتاقی عزیز و ندید بدیدم بیدار نشم که دو روزه بی خوابم کرده ! بهش میگم چی میشه مثلا ابراز علاقتو دو ساعت دیرتر بکنی مثلا ساعت 8 صبح میگه اخه دلمون واسه هم تنگ میشه !


+ اهنگ های قدیمیش همیشه حال ادمو خوب میکنه ،مثل این ...هوا خنکه نشستم دم پنجره و البته تکیه دادم به شوفاژ هوا بوی بارون میده اما خبری نیس فعلا !


خوب بخوابید .....


نظرات 4 + ارسال نظر
ﺑﺸﺮا دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 08:20 http://biparvaa.blogsky.com

ﺧﺪا ﺑﺪ ﻧﺪﻩ ﺗﻪ ﺗﻐﺎﺭﻱ ﺟﺎﻥ...ﻣﻮاﻇﺐ ﺧﻮﺩﺕ ﺑﺎﺵ..ﺳﺮﻣﺎﻱ اﺻﻔﻬﺎﻥ اﺳﺘﺨﻮﻭﻥ ﺳﻮﺯﻩ...اﻧﺸﺎﻟﻠﻪ ﺧﻮﺑﻪ ﺧﻮﺏ ﺷﻲ...
ﺁﺑﺎﻥ ﻓﺼﻞ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻣﻦ ﻫﻢ ﻫﺴﺖ...
ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷﻲ..

اره خیلی سرده و سوز داره هوا ...
الان بهتر شدم اما هنوز کامل نشدم و صدام خیلی ضایعس !! خروسی شده

ممنونم تو هم شاد باشی عزیز من

7660 دوشنبه 6 آبان 1392 ساعت 12:19

واقعا ساعت 5 صبح بهم ابراز علاقه می کنند؟!!!!!!!!!! ما داریم به کجا میریم؟!
+اینکه آدم بچسبه به شوفاژ و بعد پنجره رو باز بزاره حسیه که من با هیچی توی دنیا عوضش نمی کنم:)))
++خوشحالم که حسهای خوب داری دختر کوچیکه.

بخدا !!! تازه دو ماه از اشنایشون میگذره وو چنین شتابان دارن میرن من که نمیفهمم و حاضرم نیستم بخاطر طرف از خوابم بزنم استاد

ممنونم

آقای گوژپشت (Mr.le Bossu ) سه‌شنبه 7 آبان 1392 ساعت 22:20 http://dooooood2.blogfa.com/

مرسی معین جون
خدا خیرت بده
:)))
روح این دخترمون رو شاد کردی

اره

بانوچه چهارشنبه 8 آبان 1392 ساعت 08:58 http://www.smartiiiz.blogfa.com

بعضیا چرا اینطورین ؟ ساعت 5 صبح آخه ؟!!!

مریضن بخداااااااااااااااااااااااااااااا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.