یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

روزهای دانشجویی

کم کاری من را ببخشید ،این  چند روزی که رسیده ام درگیر کلاس های پیچانده شده و پروژه ها و کلاس های کوفتی اخر ترمی بودم ،

سفر خیلی خوبی بود ، کاملا سیاحتی و زیارتی بود ... کلا سفرمون یک مثل بود که یک ضلعش گردش و تفریح بود ! یک ضلعش خوردن در حد تریکدن که البته این جایزه چون از خوابگاه و دردسر های غذا درست کردن و غیره ازاد بودیم ، حالا تو خونه ی خودمون صبح ها غیر چای هیچی نمیخوریم ها تازه اونم با اخم و تخم اینجا تو هتل یه تحولی توی ما رخ داده بود که اول صبح حتما باید اب پرتقال رو سرو میکردیم و ویتامین سی دریافت میکردیم !و ضلعبعدش هم غذای روح و معنویت و آرامش بود ! 

سه شنبه که برگشتیم ، من به محض رسیدن که ساعت30 :12 بود به صورت جت اومدم خوابگاه وسایلم رو گذاشتم و سوغاتی ها و کادوی روز پدر رو برداشتم و رفتم ترمینال ، فکر کنید چقدر سریع بودم که من ساعت 1:35 سوار اتوبوس بودم، ولی به معنای واقعی بیچاره شدم 20 ساعت که توی قطار بودم و بقیشم که توی اتوبس وفبها ! اینقدر خسته بودم که رسیدم خوابیدم تا فردا صبح حتی شبش هم پانشدم بابا رو ببینم من که به نیت روز پدر رفتم ! جمعه هم برگشتم اینجا ، و همین ....این چند روز اینجا هوا عالیه و جون میده واسه پیاده روی و منی که وقت ندارم ...میگن تا 10 روز دیگه هم انگار اب 33 پل باز میشه امیدوارم که راست باشه چون بدون اب اصلا فایده نداره این پل ها البته اینقدر جو و فضای این پل ها داغون هست که ادم رغبت نمیکنه بره اون سمت اما به هر حال وجودش خالی از لطف نیست ...

سلام رفقا...


نظرات 8 + ارسال نظر
/...//..//// دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 19:46

کوه سر رفتی ؟! :)

نه فکر میکردم که تایم زیادی داشته باشیم و بیشتر بگردیم ! اما خیلی جاها نشد بریم ! متاسفانه

سایا دوشنبه 29 اردیبهشت 1393 ساعت 23:35

زیارت قبول عزیزم :)

فدای شما

مهsآ سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 02:40

عالی عالی
هتل گذاشتن برین؟ چه خوب فکر میکردم به دخترای تنها هتل نمیدن :دی بسیار بسیار عالی
ها سلام سلام

اشنا داشتیم
سلام به روی ماهت عزیزم

maryam سه‌شنبه 30 اردیبهشت 1393 ساعت 16:59 http://www.tavalodesaeedeman.blogfa.com

سلام. 25 اسفند تولد عزیزمه. برا تولدش یه وبلاگ درست کردم که میخوام روز تولد عشقم بهش هدیه بدم. تا اون روز میخوام 1365 تا پیام تبریک تولد برا نفسم داشته باشم. لطف میکنی یه سر به وبلاگم بزنی و تو نظرات تولدشو بهش تبریک بگی. اسمش سعید هست. خیلی خوشحالم میکنی. ممنون. دلمو نشکن و بیا لطفا
www.tavalodesaeedeman.blogfa.com

بیکارتر از این نبود ندیده بودم

ناصر چهارشنبه 31 اردیبهشت 1393 ساعت 00:10

برا من کیش میش آوردی؟

نه زرشک

یه خواننده قدیمی پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 16:59

سفر بخیر

ممنونم

وفیق پنج‌شنبه 1 خرداد 1393 ساعت 22:18 http://hayel.blogfa.com

حالا تکلیف ما چیه ؟
نه میشناسیم و نه هم تا حالا خوندیمتون !!!

سلام !

اشنا میشیم حالا سلام

... چهارشنبه 7 خرداد 1393 ساعت 23:58

عکس را سیو کرده و زوم نمودیم کفش بسیار زیبایی داشتی

مرسی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.