یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

تبریکات

از بدی های دوری از خانواده دور بودن از همین روزای مهمه ...چیزی که من دلم میخواست از دیشب مامان رو محکم بغل کنم و ببوسمش ولی همش تلفنی اسمسی...دیروز مامانم میگفت رفتی مشهد از امام رضا چیزای بزرگ بخواه . بهش گفتم چیزی بزرگ تر سلامتی و طول عمر تو؟....

روز همتون مبارک ...همه مامانا ...همه خانوما ...همه ی شمایی که اینجا رو میخونید حتی یواشکی!


پ.ن: رفیقم توی این روز دلت اروم ....خیلی سخته اما میدونم که تو از پسش بر میای...



نظرات 2 + ارسال نظر
بانوچه یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 21:22

میری مشهد ؟ التماس دعا

اره عزیزم ... به یادتم به یاد مامان حتما حتما ....

مهsآ دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 01:38 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

امیدوارم همیشه باهم خوب باشید

+ واسه بانوچه خیلی ناراحت شدم انقد که 10بار رفتم وبلاگش ولی ندونستم چی بنویسم واسش.. :(

مرسی
اره خیلی سخته ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.