یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

قیافم دیدنی بود اون لحظه

خبر انلاین و دست اول من از جدید ترین دست گلم بهتون بدم ، اونم اینکه ،

بنده دوروزه خیلی خوشحال و سرخوش کیفم رو خیس کرده بودم توی لگن که در اسرع وقت بشورمش . بعد هرسری هم که از کنار تشت و کیفم رد میشدم  با پا یه چند دور روش راه میرفتم که مثلا شسته بشه. بعد امروز در امر مهم و خطیر شسشو و چلوندن و ابگیری متوجه شدم که داخل جیب های مخفی کیفم چیزیست. جویای وسایل داخل جیب شدم. گوشی برادرم رو پیدا کردم که جا گذاشته بود توی کیفم . کمی بیشتر جست و جو کردم در حین تکاندن کیفم فلشم از کیف که زنگ هم زده بود از کیف بیرون افتاد.

توی تشت اب رو نگاه کردم . گوشواره هام که ترم پیش گمشون کرده بودم روی اب شناور بودند. الان منم و فلش و گوشی سوخته و گوشواره های زنگ زده

فکر میکنم مشکلم خیلی حاد شده. رسیدگی کنین لطفا.



نظرات 9 + ارسال نظر
sadeh یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 23:05

جالب بود دختر حس مشترکی

جان؟

مهsآ دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 00:05 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

اقلاً به چیزای کم هزینه تر خسارت بزن بابا :))

توقعم بالاست

رانگا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 00:27

من از ته اعماقم به تو افتخار میکنم:-D

متشکرم .
میگم رامگا بود یا رانگا؟

برادر شغال دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 00:42

گوشواره مگه زنگ میزنه

بدلیجات باشه بله زنگ میزنه

هدى دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 11:47

رد دادیم هممون =))))))

سوگند دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 11:57

حالا شما ناراحت نشد پیش اومد دیگه

ابان دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 12:27 http://abanam.blogfa.com/

سلام
تجربه دردناکی بود ..
.یک عالمه خسارت

سلام عزیز
بله متاسفانه . هنوز به خانواده و صاحبان وسیله خبرگزاری نکرده ام

ﺑﺸﺮا سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 01:12 http://biparvaa.blogsky.com

ﺳﻼاااﻡ ﺗﻪ ﺗﻐﺎﺭﻱ ﻋﺰﻳﺰﻣﻢ...
ﺑﺑﺨﺶ اﻳﻦ ﻣﺪﺕ ﻧﺒﻮﺩﻡ.
اﻣﻴﺪﻭاﺭﻡ ﺳﺎﻝ ﺧﻮﺑﻲ ﺭﻭ ﺷﺮﻭﻉ ﻛﺮﺩﻩ ﺑﺎﺷﻲ.
ﺭاﺳﺘﻲ ﺧﺴﺎﺭاﺕ ﻭاﺭﺩﻩ ﻓﺪاﻱ ﺳﺮﺕ... ﺗﻨﺖ ﺳﺎﻟﻢ ﺑﺎﺷﻪ

سلام عزیزم خوبی نی نی خوبه
قربان شما . برای شما و نی نی جان هم همینطور

/...//..//// سه‌شنبه 26 فروردین 1393 ساعت 22:59

:دی توجه ت تو حلقم :پی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.