یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

گفتم که در جریان باشین

شما یه چیز خنده دار تعزیف کنین ،واکنش من به شما ، یه لبخند گشاد به همراه کلمه  "عزیزم " هست، اگر مساله غمگین و ناراحت کننده باشه،  میگم "اخی عزیزم" ، اگر ازمانتویی ،لباسی،روسری،وسیله ای پشت ویترین مغازه خوشم بیاد، انگشت اشارم رو میچسبونم به شیشه و میگم "عزیزم" وای چقدر قشنگه،اگر یه دختر موخرمایی فسقلی بپره جلوم و شیرین زبونی کنه صداش میکنم" عزیزم "ای جونم ، اگر کسی تو خیابون ازم سوالی کنه مسیری بپرسه و هرچیزه دیگه ای ، اخرین کلمه جملم  "عزیزم "ه  ، و در رابطه با شکم هم جدا ناپذیر نیست، غذای خوشمزه ببینم و دلم بخواد،" عزیزم "چقدر گشنمه به نظر میاد بریم بخوریم ! ،یه کار یا طرح خوبی جایی ببینم حتما با نشونه تایید سرم و کلمه عزیزم چقدر کارش خوبه همراهه .

و به این صورت این کلمه در طول روز معناها و مفهومه متفاوتی دارد. البته هرکدوم با صدا و اوایی خاصی تلفظ میشه ، گاهی کشدار گاهی کوتاه ...باشد که رستگار شویم .

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدرضا دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 21:14 http://softmob.blogsky.com

سلام به بلاگ منم یه سری بز اهل تبادل لینک هستی؟

نخیر نیستم

/...//..//// دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 22:19

هر کودوم ِ این عزیزم ـآیی که میگی ُ از آدمای ِ اطرافم میشنوم ُ الان با لحن ِ اونا خوندم هر تیکه ش ُ :) مزه داد بم . یه جورایی حس کردم دارم اداشون ُ در میارم ُ با چاشنی ِ شیطنت البته :]

ای جانم چه خوب

Mozales دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 23:17 http://Mozales.blogfa.com

خورشیدن دیگه! از پشت کوه!!

منم یه چنتایی از این خورشیدا دور و برم هست

ایول خوب گفتی خورشیدن

خادمه الزهرا دوشنبه 28 بهمن 1392 ساعت 23:39 http://goleparpare88.blogsky.com

چه قشنگ گفتی عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.