یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

:) smile



به فولدر عکس هایم که نگاه میکنم ، همش خنده بر لبانم است ، توی همه عکس ها ،توی همه ژست ها ،توی بدترین حالت ممکن ، مثلا این عکس پایین سمت راست مال همین چند وقت پیش است ، من در اوج ناراحتی خندیده ام ، در اوج دپرسی ،در اوج دلتنگی ، عکس بالا سمت راست ، خیلی قدیمیست ، اینجا باید 18 سالمم باشد ، این خنده از ته دل است ، مال روزهای اول دانشجوییست ، روزهای اول خوابگاه ...قرار نیست که عکس ها رو توضیح بدهم ، راستش وقتی میبینم که چقدر تفاوت است بین خنده هایم در عکس ها دلم میگیرد ، شما که ظاهرشان را میبینید ، صد تا عکس دیگر هم دارم که برایتان از خنده هایم بگذارم ، خنده های شدیدتر که  دندانم داخلش معلوم باشد ، اما چه فایده ؟!

خنده های مصنوعی الکی توی البوم عکس ها به دردم نمیخورد ، هرچقدر هم که همه بگویند همیشه بخند ، خنده به صورتت می آید، میخواهم که نیاید ، میخواهم که مثلا عمق درد از چهره ام مشخص باشد ، مثلا معلوم باشد که اینجا خسته هستم ، نازم را بکشند ، عصبانی باشم ، نشد که همش بخندم ، اینقدر که خندیدیم همه فکر میکنند که من کیفم ساز است ، باید اصلا همیشه اخم هایم در هم گره خورده باشد، که با خنده هایم همه خوشحال شوند نه اینکه عادی باشد ، 

اینارو نوشتم که بگم دلم خنده و شادی واقعی میخواد،خسته شدم ......این خنده ه و ژست ها به درد من نمیخوره ، این ها همش ظاهره ،این خنده ها برای قاب عکس ها خوب هستند ،نه برای خود من که از راز همه این عکس ها خبر دارم که ....ا



اضافه میکنم که :اصلا نفهمیدم چی گفتم و چی نوشتم ، اینقدر که کلافه ام همینجوری میریزه بیرون ، دیروز رفتم نون و تخم مرغ بخرم ، یبار میگم دوتا نون باگت بدین بعد میگم سه تا بعد میگم سه تا تخم مرغ بدین نه نه دوتا ، سوپریه خندش گرفت میگه خانوم حالت خوبه، نگاش کردم گفتم نه اقا اصلا، از امتحان دارم میام خستم تازه حوصلم ندارم ، خندید و گفت پس دانشجویی ، پلاستیک سبزی کوکو رو نشونش دادم گفتم ارع تازه میخوام واسه ناهاز کوکو سبزی درست کنم تخم مرغارو میدی یا نه ! دلش سوخت زود کارمو راه انداخت !

نظرات 12 + ارسال نظر
مهsآ چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 18:52 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

رنگ رژت خوشگله :*

(الان یعنی من بین این همه حرفی که زدی راجع به خودت، شاخ ترین کامنت رو دادم:دی)

مهسا ؟

Mehran چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 19:01 http://www.mashinsavar.ir

arghavan چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 19:10 http://monsseffanne.blogsky.com

سلام ، منم خنده های تصنعیم حالمو بد می کنه خیلی ...
+منم از امتحان میام. خستم :(
+تبسمانه ام:)

خوشحالم اینجا میبینمت ارغوان عزیز....

اردی بهشتی چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:28 http://tanhaeeeii.blogfa.com

چقدددد لب و گونه هات زیبان ... لبخندت هم خواستنی ...
ماشاالله!

ایشالا همیشه از ته دل بخندی خوشگل خانوم!

اووو ...خیلی لطف داری اردیبهشتی جان !
انشالله مرسی

من چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 20:38 http://hidden-post.blogfa.com

نمیخوام شعاریش کنم ولی خیلی ها همین لبخند الکی هم رو لباشون نقش نمیبنده، ضمن اینکه تو حداقل نیمی از خنده هات از ته دله
اما خودت باش
یکی از چیزهایی که آدم وقت پیری حسرتش رو میخوره اینه که چرا خودم نبودم
+یکی دیگش اینه که چرا سوال‌هایی که داشتم و نپرسیدم (بی ربط بود البته)

بله خیلی ها همین لبخند الکی رو هم ندارن ، اما چرا خومون را با پایین تر از خودمون مقایسه کنیم ؟بالاتر از خودمون هم هستند...نمیشه همیشه قانع بود که کمتر و بدتر از خودمون هست و چشمون رو روی بهتر و بالاتر ببندیم ،
+فکر نمیکنم که جای خودم نبوده باشم .....این حرف رو چه حسابی میزنی متوجه نمیشم ...

برادر شغال چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 22:01

مطمعنی این عکسا مال خودته از این عکس تبلیغاتیا مال خمیر دندون نیست اخه سفیدی دندونات بیشتر از رنگ رژ تو چشمه
لبخندتم قشنگه حتی اگه مصنوعی باشه

زیاد مسواک میزنم داداش
واسه شماها قشنگه ....

ناصر چهارشنبه 2 بهمن 1392 ساعت 23:13 http://tahvie-matbo.blogfa.com/

فندوق خندان :دی

نظر لطفتونه

بانوچه پنج‌شنبه 3 بهمن 1392 ساعت 10:06

خنده هات خیلی دلنشینه ... اینو منم گفتم ... که سعی خودت رو بکنی خنده های واقعی بیاد رو صورتت چون از خنده های تو خیلی ها آرامش میگیرن

کی ارامش میگیره بانو.....دلت خوشه دختر....

بانوچه جمعه 4 بهمن 1392 ساعت 08:12

من !
( کم کسی نیستما)
:دی

ای جانم

7660 شنبه 5 بهمن 1392 ساعت 13:46

چه لبخند قشنگی داری:) به قول برادر شغال مثل لبخند توی تبلیغاته. شما که لبخندتون انقدر جذابه باید از ته دل و همیشه بخندید...

ممنون ...استاد لبخند از ته دل دلخوشی میخواد....

مهران یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 12:19 http://30salegi.blogsky.com

خوبه...خیلی خوبه که میخندی...

مستر نیمـــا یکشنبه 6 بهمن 1392 ساعت 16:32 http://sahelafkar.blogfa.com/

کلا آدم های خنده به لب همیشه دوست داشتنی اند

مخصوصا اونا که خنده هاشونم قشنگ باشه
شاید نباید بگم اما خنده هاتون خیلی قشنگه. به آدم روحیه میده

خنده بر لبانت پایدار

ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.