یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

حتما باید همین امشب که فرداش امتحان داریم بباره ،شانس نداریم که

الان که دارم اینو مینویسم کاملا منجمد شدم و برای بار دومه که ساعت 4 باز دوباره دلم قیلی ویلی (!) رفت و شدت بارش برف بیشتر شد و من کتاب و جزوه و هرچی کوفت و زهرمار بود رو بستم و با خیال راحت به سمت برف بازی حرکت کردم . اخرین باری که من اصفهان برف دیدم سال 89 بود و تا الان هیچ خبری نبود ، اینقدر همه مردم خوشحال بودند و خیابون ها و کوچه ها شلوغ بود که اصلا دلم نمیومد برگردم



خوب شد اب زاینده رود رو بستن که برف بیاد و همه بیان بازی کنن . خوش گذشتمشعوفم  مشعوف


نظرات 7 + ارسال نظر
امین دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 21:47

الان فقط منتظرم عکست باز بشه تا شاهکارتو ببینم
یعنی دارم دانلودش میکنم

امین دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 21:52

الان فقط منتظرم عکست باز بشه تا شاهکارتو ببینم
یعنی دارم دانلودش میکنم

امین دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:03

یعنی عاشق و درگیر این عکستم
حیف که اینجا برف خیز نیستو منم اهل اینطور بیون رفتنا و این عکس گرفتنا نستم
منم و اتاقمو این سیستم و وبلاگ
سوژه باید بیاد توی خونه واسم
میگم میرفتی جلو تر یا روی پل و از نماهای دیگه هم عکس مینداختی بازم
فعلا

برای عکاسی نرفته بودم ...

امین دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 22:20

Sony Xperia L C2105
باری عکس که با گوشی موبایل گرفته باشی عالیه ها

تو کلا علاقه مندی اطلاعات دربیاریا

یاسر دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 23:52

خوش بحال اصفهانی ها :(

بعد از سه سال خوش به حالیم داره

Mahsa سه‌شنبه 17 دی 1392 ساعت 01:55 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

عکس قشنگیه.. آدم با نگا کردن بهش هم سردش میشه!

اره

ﺑﺸﺮا چهارشنبه 18 دی 1392 ساعت 10:20 http://biparvaa.blogsky.com

ﻭاااﻱ ﭼﻪ ﺑﺎﻣﺰﻩ...
ﻭﻟﻲ ﺧﻴﻠﻲ ﺩﻟﻢ ﻣﻴﮕﻴﺮﻩ ﻛﻪ ﺯاﻳﻨﺪﻩ ﺭﻭﺩ ﺭﻭ ﺑﺪﻭﻥ ﺁﺏ ﻣﻴﺒﻴﻨﻢ..
اﺯ ﻃﺮﻓﻲ ﻫﻢ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﻢ ﻛﻪ ﺑﻬﺖ ﺧﻮﺵ ﮔﺬﺷﺘﻪ.

اره زیبایی ااین شهر و پل هاش به اب رودخونشه ...تازه اینجا که این همه توریست و اینا هم داره نباید اب زاینده رود رو ببندند چون زیبایی پل ها با وجود اب چند برابره .
مرسی عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.