یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

قاب های محبوب من

پاییز محبوب من ....






این هم یکی از عکس های رویایی من ....از این دو عکس سیر نمیشوم . صندللی مخصوص من و فکرهای بی انتها و بی سر و تهم و این هم که رویایی ترین قاب ممکن  در این فصل...البته از نظر من ....




 

شکار دوستانم از من ....

نظرات 15 + ارسال نظر
هدی یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 19:55

معرکه است ^_^

مرسی هدی جانم

رامگا یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 20:49

اینجا کجاست؟!خیلی قشنگهههه!
پالتوش چه خوشرنگه:دی

نمیگم یروز میبرمت !
باتشکر

بانوچه یکشنبه 17 آذر 1392 ساعت 23:02

به به چه عکسایی چه ژست عکاسانه ای

مچکرم

عکس اخریه یه چیز دیگس!!

ای بابا پس اون دوتای دیگه چی

ﺑﺸﺮا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 02:07 http://biparvaa.blogsky.com

ﻭاااااﻱ ﭼﻪ ﻋﻜﺴﺎی ﺧﻮﺷﮕﻠﻲ...و ﭼﻪ ﻋﻜﺎﺱ ﺧﻮﺷﺘﻴﭙﻲ..ﺑﻪ ﺑﻪ.
ﻋﻜﺲ اﻭﻝ و ﺩﻭﻡﺭﻭ ﻧﻤﻴﺪﻭﻧﻢ ﻛﺠﺎﻱ اﺻﻔﻬﺎﻧﻪ ﻭﻟﻲ ﺁﺧﺮﻳﻪ ﻣﻴﺪﻭﻥ اﻣﺎﻣﻪ...
ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺑﻪ...ﻣﺮﺳ ی.

ای جانم بشرا جانم .
باغ گلهاست عزیز من ....
خواهش میکنم دوستم

دریا بانو دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 10:25 http://days-of-mylife.blogfa.com

چ عکسای قشنگی ..
از نظر منم زیباترین فصله جهان پاییزه ...
بعد زمستون و بهار و آخر تابستون

ممننم عزیزن
اره اول پاییز و بعد زمستون...
خوش اومدین

رامگا دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 16:06

هورا..............:دی
منم کلا بیخیال دکدر و رژیم و این چرت و پرتا :دی

اره بابا دنیا دوروزه بیا حالشوووو ببر

ت دوشنبه 18 آذر 1392 ساعت 17:02

منم عاشق پاییزم یعنی اصن این برگ خشکا رو که میبینم اگه روشون راه نرم دق می کنم :دی

وای عالین برگای خشک شده منم دوست دارم

امین سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 03:20 http://over.blogsky.com

سلام مجدد
عکسهاتو سیو کردم در سایز بزرگ مرسی ازت
واقعا قشنگ بودن
ولی یه راهنمایی بهت میکنم همیشه یادت باشه
قانو یک سوم رو همیشه توی همه عکسهات رعایت کن
بعدشم کادر بندی
بالای عکس و پایین عکس و جلو سمت عقب عکس به نسبت سوژه این رو هم رعایت کن
بعدش هم هر چی افت یا دیافراگمت بیشتر باشه عمق عکست بیشتر میشه ولی هر چی دیافراگم کم باشه عدد سوژه ایی که روش فوکوس کرده از پس زمینه جدا میشه
به قول پسر عمم که عکاسه میگه شات الکی نباید بزنی روی عکس گرفتنت تاثیر میزاره
باید همه چی رو از دریچه لنز ببینی و بعد عکس بگیری
عکس خوب

سلام.
با گذاشتن این دو عکس خیلی انتقادات راجع به عکس ها به صورت خصوصی هم به من شد . لازم به ذکر هست که اگر دقت
کنید اینجا سایت تخصصی عکس های من نیست . اینجا شرح حال و روزانه های من رو میخونید و مسیر بلاگ و نوشته های من مشخص هست .و من دلیلی بر این نمیبنم که بخوام خیلی تخصصی و حرفه ای اینجا عکس بگذارم . این دو عکس بنا بر حس و حال بلاگ و نوشته ها اینجا گذاشته شده .
ممنونم برای راهنمایی ها . موفق باشید

امین سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 05:03 http://over.blogsky.com

دوربین فهمیدم مدلش چیه نیکون دی 7000
سنسورش 16 مگاپیکسله و با لنز 18-105
و دوستت هم با کانن 600 دی ازت عکس گرفته
نمیدونم قیمتش چقدره دوربینت ولی مشخصات و ویژگی هاشو رو دیدم آخرشه
یادم رفته چند بار میام اینجا نظر میدم بگم مبارکت باشه دوربینت

چقدر کنجاو این همه اطلاعات به چه دردتون میخوره اخه
شما که مدل دوربین رو پیدا کردین اگر توی نت سرچ کنین حتما قیمتش دستتون میاد.
مرسی دوست عزیز

باران پاییزی سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 15:31 http://baranpaiezi.blogsky.com

کلن شما با این دوربین جدیدتون خوب یادگارهای پاییزی از خودت به جا می گذاری دختر خوب. موفق باشی

ممنونم باران عزیزم ...انشااله یادگاری های بهتر ! مرسی

arghavan سه‌شنبه 19 آذر 1392 ساعت 17:15 http://tabassomikon.blogsky.com

چه عکسهای حرفه ای ی!
چه عکاس خوشتیپی !

ای جانم لطف داری اما هنوز اماتورم عزیز
مرسی عزیزم

ناصر چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 14:24

من همیشه با خودم فکر می کنم خیلی شایسته تره که نهاد امور زیبا سازی شهری شهرداری با همکاری میراث فرهنکی و اداره برق و سایر نهاد های مربوطه این تیر ها و سیم های برقو از تو میدون نقش جهان جمع کنن. خیلی ترکیب بدی ارائه میده. نیگا عکس آخری خراب شد. البته یه بخشیش بخاطر حضور تو اون توئه ولی بخش اصلیش بخاطر اون چراغ برق و سیما هست :دییییییی

دیوانه

امین چهارشنبه 20 آذر 1392 ساعت 19:24 http://over.blogsky.com

قیمتشم اومد دستم البته دست دومش توی مایه های 3 میلیون بود
شما مطمئنن بیشتر خرج کردید
منم اصلا انتقاد نکردم خواهر من
خیلی هم عکسهاتون زیبا و قشنگ بودن
و من خیلی هم خوشم اومد
من فقط گفتم سعی کن عکسهای خوبتر بگیری
و یک کم فکر کنی و یه زاویه خوب پیدا کنی و این حرفا
و گرنه من خل این عکساتم
منظوری نداشتم از چیزایی که نوشتم
شما ببخشایید دیگه

من از پیشنهادهای شما ناراحت نشدم لازم به یک سری توضیحات بود ..
ممنونم

امین جمعه 22 آذر 1392 ساعت 20:40 http://over.blogsky.com

اسمتو که نیمگی یعنی توی وبت معلوم نیست
یک سر هم اگه وقت کردی به وب من بزن خو
باشه
خوشحال میشم اگه بیایی
ممنون

اسمم که مشخصه ! ته تغاری !
باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.