یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

خاطرات تکرار نشدنیم (2)

صبح خوبی رو شروع نکردم ، و از همون صبح بد بیاری هام شروع شد ،جا موندن از سرویس، افتادن دوربین دوستم از دستم ، بهم ریختن برنامه کلاس هام ،اضافه شدن کلاس ها به روز جمعه ام ، که کلا نمیفهمم سر و ته هفتم از کجا شروع میشه و تموم میشه ،دلتنگی مامان و غیره ،

در اخرین لحظات تصمیم گرفتم بیخیال کلاس و همه چی  بشم وبرم پیش خواهرم که فردا بریم استارا(اخه مامانم اینا رفتن همون طرفا و من رو تحریک کردن  )، با اینکه دو دل بودم و راه هم زیاد اما گفتم برم شاید حال و هوام عوض شه ....اما بیلیط گیرم نیومد و راهمو کج کردم به سمت خوابگاه .

اینقدر پکر بودم و منتظر بودم یکی بهم بگه خوبی که بزنم زیر گریه ! توی مسیر که پیاده میرفتم ، با زنگ زدن مامان و با پرسش کلمه خوبی وسط خیابون اشکام گوله گوله پایین میومدن ...

خوابگاه  هم خلوته خلوته همه رفتن خون هاشون کلا توی سوییت 4 نفریم ، یک هفتس برای فردا و پس فردا برنامه میچینیم اعمم از سفر قشم ، کوه ، ناهار بیرون از خوابگاه ، اما امروز همش کنسل شدو در دقایق اخر من کوه رفتن و کنسل کردم و ترجیح دادم صبح رو تا ظهر توی تخت بخوابم .البته برای کوه و بیرون هم پایه نداشتیم و تعدادمون کم بود .

الانم شب عیدی بساط جور کردم و فولدر اهنگ های شاد قدیمی و  رقص و پارتی و بازی .....





شام دیشب که با اون حال بدم غذای مورد علاقمو درست کردم ، بساط رنگ و بوم و طراحی ، کوچه ی همیشه سرسبز خوابگاه ، پنجره اتاقم ...



+پیشنهادتتون اعمم از هرچی برای رفع پوسیدگی در خوابگاه و استفاده بهینه از تعطیلات رو میپذیرم و گوش میدم ...

+حال بدم عین این بادهای موسمی هی میاد و میره ...


نظرات 10 + ارسال نظر
یاسمین چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 01:00 http://donyayeyasamin.blogsky.com

آخی خودتو ناراحت نکن آدم تنها باشه بهتره تا اینکه مثل من وسط اینهمه آدم احساس تنهایی کنه منم همیشه تنهام خب کارایی که من توی تنهاییام میکنم ایناس رمان میخونم.فیلم میبینم.آهنگ گوش میدم.و گاهی میام توی اینترنت بچرم میبینم چند ساعت گذشته یا اس میدم به دوستام البته همشون دخترنا و هرکی بیدار بود باهاش میحرفم یا خاطره مینویسم اینم تجربیات من که سرشار از روزای تنهایی ام
راستی مثل همدیگه ته تغاری هستیم
عیییییییییییییییدت مبببببببببببارک

اره خیلی سخته ادم دورو برش شلوغ باشه اونجوری احساس تنهایی کنه .
این کارا تکراریه و تقریبا هروز انجام میشه یه چیز بهتر و جدید
عید توام مبارک عزیزم

یاسمین چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 01:08

یه چیز دیگه باافتخار لینک شدی
چون دوست دارم همیشه بهتون سربزنم
موفق باشی آجی

ممنون عزیزم

آقای گوژپشت (Mr.le Bossu ) چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 07:26 http://dooooood2.blogfa.com/

خب اول باید بگی خوابگاهت کجاست
بعد که شهرش مشخص شد اون وقت برات نسخه میپیچم که چکار کنی تا نپوسی
+ میگم حکم هم بازی میکنید ؟ یا فقط برا خوشگلی ورق بردی خوابگاه

اصفونس
اها شوما وکیل بودی که چیشد دوکتور شدی
بعله ما همه بازیاشو بلدیم حتی

بانوچه چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 09:44 http://www.smartiiiz.blogfa.com

هر کاری دوست داری انجام بده که امروز بهت خوش بگذره ... سعی کن کمتر توی خوابگاه باشی ... با یکی دو نفر حداقل برو بیرون .

اره اما فقط من و دوستمیم . دو نفری بریم چیکار کنیم

ﺑﺸﺮا ب.ر چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 13:02 http://biparvabash.persianblog.ir

ﺑﻪ ﺑﻪ...ﺑﺴﺎﻁ ﺧﻮﺵ ﮔﺬﺭﻭﻧﻴﺘﻢ ﻛﻪ ﺑﻪ ﺭاﻫﻪ ﺭﻓﻴﻖ...
ﺑﻪ ﺑﻪ..ﻋﺠﺐ ﻋﻜﺴﺎﻳﻲ...ﺧﺐ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﭘﺎﺭﻙ و ﻛﻮﻩ و ﭘﻞ ...ﭘﺎﺷﻴﻦ ﺑﺮﻳﻦ ﮔﺮﺩﺵ..
ﺭاﺳﺘﻲ ﻫﺮ ﻭﻗﺖ ﮔﺬﺭﺕ اﻓﺘﺎﺩ ﺑﻪ ﭘﻞ ﻣﺤﺒﻮﺏ ﻣﻦ ,ﺧﻮاﺟﻮ,ﻗﺮﺑﻮﻥ ﺩﺳﺘﺖ ﻳﻪ ﻋﻜﺲ اﺯﺵ ﺑﮕﻴﺮ ﺑﺬاﺭ اﻳﻨﺠﺎ ,ﻛﻪ ﺩﻟﻢ ﻟﻚ ﺯﺩﻩ ﺑﺮاﺵ..اﻟﺒﺘﻪ اﮔﻪ ﺯﺣﻤﺘﻲ ﻧﻴﺴﺖ..ﺩاﺭﻡ ﻓﻜﺮ ﻣﻴﻜﻨﻢ ﻛﻪ ﺧﻮاﺑﮕﺎﻫﺖ ﺗﻮﻭﻱ ﻛﺪﻭﻡ ﺧﻴﺎﺑﻮﻧﻪ ﻭﻟﻲ ﺑﻪ ﻫﻴﭻ ﻧﺘﻴﺠﻪ اﻱ ﻧﺮﺳﻴﺪﻡ..( اﻣﺎﻥ اﺯ ﻓﻀﻮﻟﻲ!)
ﺷﺎﺩ ﺑﺎﺷی ﺗﻪ ﺗﻐﺎﺭﻱ ﺟﺎﻥ..

همش تکراریه عزیز دل از بس که رفتیم . البته تکراری بودنشون میچسبه و جاهایی نیستن که اذیت شیم دلمون جای جدید میخواست . که البته همون کوه رو رفتیم جای تو خالی عزیز من
باشه فعلا هنوز فرصت نشده برم و چقدر دل خودمم لک زده واسش ....
شما هم همینطور موفق باشی عزیزم

آقای گوژپشت (Mr.le Bossu ) چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 14:15

مارا با اصفهان کاری نیست
برو تخت فولاد یخده فاتحه بخون

برای آرامش روحی هم خوبه
سر قبر علما هم میخواهی حکم بازی کن حالی میده اساسی

اره باشِد میرم
ولی جدا خیلی فضاش ارامش داره و وحشت و ترسی که قبرستون های دیگه دارن اونجا ندارن من تنها رفتم تازه . خیلی هم جو و انرژی مثبتی داره

دل آرام چهارشنبه 24 مهر 1392 ساعت 22:14 http://delaramam.blogsky.com

امیدوارم روزت رو به خوبی گذرونده باشی. دیر رسیدم برای راه حل پیشنهاد دادن

مرسی عزیز دلم

الف. لام. ی پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 14:01 http://inspiration90.blogfa.com

فیلم ببین

اره پیشنهاد خوبیه دیدم

7660 پنج‌شنبه 25 مهر 1392 ساعت 17:48

دلتنگی رو با هیچی نمیشه پر کرد دختر کوچیکه با هیچی...

بخدا ...

مستر نیما چهارشنبه 1 آبان 1392 ساعت 16:42 http://saheleafkar.blogfa.com

نقاشی روی زمین کار خودته؟؟؟

اره واسه خودمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.