یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

بچه ها مچکرم


بچه ها یک دنیا ممنونم برای هدر ...میخواستم زودتر بیام و تشکر کنم که نمیشد ....

ارغوان جان ،اقای علیرضا،دلارام عزیزم،پریسا ی خوبم .... معرفی عکس و ساخت قالب  و و ...همتون کمک کردید ممنونم یادگاری خوبی میشه برای من ...




 حذف شد !


نظرات 3 + ارسال نظر
7660 شنبه 30 شهریور 1392 ساعت 18:19

نمیدونم درست حدس زدم یا نه ولی الان دارم از ترس بالا میارم. بهش کمک کن اگه میتونی... چی بگم لا اله الا الله

یه کارایی دارم میکنم استاد ...

دل ارام دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 00:44 http://delaramam.blogsky.com

مبارکه عزیزم
من که کاری نکردم. خیلی خوشگله...

ممنونم چرا شما هم کمک کردید مرسی

/...//..//// دوشنبه 1 مهر 1392 ساعت 18:06

ch naz shode :)

baw ma k kari nakardim :*

شما خودت کاری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.