یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

نسل شیش هفت هشت ؟!

چند روزی پیش که از کمر درد به واسطه ی قِر کمر و تخلیش در عروسی رنج میبردم از خواهر زاده ها خواستم که خاله کوچک عزیزشان !رو مشت و مالی بد هند  تا اینکه بتونم حرکت کنم و راه بروم. 

خواهر زاده ها به روی خود نیاوره و من مایوسانه در فکر گول زدنشان بودم  و ترفندهایی مثل نصب بازی - نقاشی کشیدن - و و را امتحان کرده و جواب نگرفتم . و بعد از کمی فکر گفتم به هرکی مشت ومال بده، هزار تومن ! دست مزد خواهم داد و یک عدد اسکناس هزار تومنی را اوردم و کنار بالشتم گذاشتم و به پشت خوابیدم و هی این اسکناس را در هوا تکان میدادم .

یکی از خواهر زاده ها منت گذاشت و امد. و خلاصه که من هم برای اینکه بچه ها اموزش بدهم که باید در قبال پولی که میگیرند کار کنند . تایمر گوشی را روشن کردم و گفتم یک ساعت تمام باید ماساژ بدی . نیم ساعت دستیو نیم ساعت با دستگاه برقی ماساژور .

در کیف و حال بودیم که اون یکی خواهر زاده امده و خیلی جدی میگه : خاله زیر کولر که خوابیدی با این دستگاه برقم که مصرف میشه بادم که بهت میخوره روی تخت منم که خوابیدی  پول اجاره جا هم که هست هزار تومن خیلی کمه اگه بیشتر میدی من بیام !(این خواهر زاده پسر است و سنش از خواهرش کمتر است)

من با چشمهایی  گرد شده گفتم جهنم و ضرر یک بستنی شیر شکلات میـ ـهن700 تومنی هم روش . امان از وقتی که ادم کارش گیر باشد .

خلاصه عصر بعد از کیفور شدن بردمشان به سوپر مارکت اقا سید و برایشان بستنی خریدم و هزار تومن به خواهرش دادم و چون پسرک کوچیکتر است به او 500 دادم . و دبه هم کردم . ارع

حالا بعد از چند روز که میشود امروز، مامان جانمان امده و بی مقدمه میگه ،دختر تو خیلی راحت پول خرج میکنیا و وقتی دلیلش رو میپرسم اشاره داره به این موضوع .

نظرات 4 + ارسال نظر
Mahsa چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 13:57 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

با سن کم چه اقتصادی فکر میکنه :))

اره بابا از من و تو بیشتر حالیشونه

الف. لام. ی چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 17:47 http://inspiration90.blogfa.com

بچه های الانُ بیین خواهر! :))

کجاشو دیدی خواهر بلا به دور

/...//..//// چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 22:50

:دی

+ چ لذتی داره خاله شدن !

مال ِ ما که دایورت شده به بعد از عروسی مون ! هرچند که من معتقد نیسم به اول عروس کردن ِ بچه اول :پی

عِی خواهر من الان سمت های مهمی دارم عمه هستم خاله هستم ایشالا سمت هایی مثل زندایی زنمو اضافه شه بهمون

ناصر چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 22:57 http://ta-tolooo.blogfa.com/

یک ساعت هزار تومن! این کلاه برداری نیست واقعا؟ :دییییی

کمتر باید میدادم؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.