یادداشت های دختر کوچیکه خانواده
یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

یادداشت های دختر کوچیکه خانواده

روز مرگی ها

بعضی روزها....انسان فقط خسته‌ست.نه تنهاسـت...نه غمـــگین...و نه عاشـق...فقط خسته‌ست...قبلان ها روز مرگی شدن خودم رو از تعداد دفعاتی که در یخچالو باز میکردم تخمین میزنم اما حالا به خاطر ماه رمضون با اینجا ...ترک کرده بودم خوندن مداوم بلاگ های بچه هارو...اما العان روزم با اینجا اغاز میشه و شب هم با اطمینان خاطر اینکه کسی دیگه هیچ اتفاقی واسش نیفتاده میخوابم...روزمرگیمو از رفرش های توی صفحه هام حساب میکنم...اون چیزی که باید باشه و روزمرگی رو از زندگی من بگیره نیست...فقط چشمم به آینده ست...حتی اگه خوب نباشه تکلیف منو میتونه مشخص کنه ...امروز یک دوستی اس ام اس خوبی فرستاد که "صبورانه در انتظار زمان بمان،هر چیز در زمان خودش رخ میدهد بغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند زورد تر ار فصل خود میوه نمی دهد"...واقعا هم همینطوره و جز صبر کار نمیتونم انجام بدم...کاش میشد به زمان بگم من جـ ــیش دارم زود باش ...!!

نظرات 2 + ارسال نظر
تیراژه سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 22:55 http://tirajehnote.blogfa.com

آره..گاهی وقتها دچار روزمرگی هایی میشیم که فقط باید بگذره..

اره باید فرصت بدیم که بگذره...

Mahsa چهارشنبه 9 مرداد 1392 ساعت 00:55 http://www.nice-dolhouse.blogfa.com

اونوخ زمان تو یکی از توالت عمومیهای بین راهی پیاده ت میکرد!

نکته ای ظریف بود خیلی که اشاره کردی بهش....واقعا !!

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.